מנהל/ת לשכת ראש הרשות המקומית ורכז/ת קולות קוראים

מנהל/ת לשכת ראש הרשות המקומית ורכז/ת קולות קוראים

01/05/2025
מספר משרה: 
17756
מועצה/אזור/יישוב: 
חברה: 
מועצה מקומית יסוד המעלה
תחום: 
מנהל/ת
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

ניהול והפעלה של לשכת ראש הרשות, סיוע אדמיניסטרטיבי לראש הרשות לקידום ענייני הרשות בהתאם להנחיותיו. עיקרי התפקיד:
א. ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של לשכת ראש הרשות.
ב. ניהול תכנית הפעילויות של ראש הרשות.
ג. ריכוז והפצת מידע, הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות.
ד. ריכוז ודיווח קולות קוראים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים ובעל ניסיון מקצועי כמפורט להלן.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
או
בעל השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.
דרישות ניסיון
ניסיון מקצועי-
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל:
שנתיים ניסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי.
עבור הנדסאי רשום- 3 שנות ניסיון כאמור.
עבור טכנאי מוסמך- 4 שנות ניסיון כאמור.
עבור בעל השכלה אחרת – 5 שנות ניסיון כאמור.
דרישות נוספות
• שפות – בהתאם לצורך.
• יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה – OFFICE.

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.